torstai 2. helmikuuta 2012

Vaihtelu virkistää

Innostuin kokeilemaan taas vaaleaa lakkausta ja minusta tuntuu ettei tämä innostus heti häviä. Nämä vaaleat lakkaukset ovat kivaa vaihtelua kaikkien niiden tummien ja räikeiden värien ohella. 


Näitä lakkoja käytin.

Ensin lakkasin kynteni Dependin lakalla Nr. 207. Olen tilannut tämän joskus netistä, kun se on ollut poistumassa valikoimasta ja sen on saanut puoleen hintaan.




Tuo lakka mielestäni kaipaa jotain koristeluja, yksinään se vaan näyttää niin tylsältä ja muutenkin minun teki mieli leikkiä Konadeilla. Olen leimannut valkoisella vain kerran ennen tätä, joten oli jo aikakin luopua hetkeksi mustasta ja kokeilla muuta. Leimauksiin käytin Konadin laattaa m64.






Näihin olen kyllä tyytyväinen, tykkään jopa itsekin todella paljon ja voisin veikata etten ihan heti kyllästy. Leimaaminen oli kyllä huomattavasti helpompaa, kun olen lyhentänyt kynsiäni hieman ja tarkoitus olisi lyhentää vielä lisää.

2 kommenttia:

  1. ilmeisesti kommenttini ei ole tallentunut tänne kun en sitä löydä:( , mutta niin itse innostuin myös kynsien laitosta ja jos oikein olen blogiasi ymmärtänyt niin mulla on sama vaihe että kynnet on tosi huonossa kunnossa kuten sullakin alussa. Onko sulla mitään vinkkejä kynsien hoitoon ja muuhun tälläiseen tälläiselle aloittelialle? , ja mistä nnoita , leimaus laattoja ostelet ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että olet innostunut kynsistä. :) Tärkeintä on käyttää päivittäin kynsiöljyä sekä käsirasvaa. Kynnenvahvistajaakin voi käyttää, mutta tosiaan tuo kosteutus on kaikista tärkeintä. Itse käytän hoitamisessa Dependin öljyä ja vahvistajaa, mutta niitä on lukuisia muitakin merkkejä.

      Tilaan leimausjutut ja muitakin kynsijuttuja osoitteesta http://www.cesarsshop.fi/

      Poista