tiistai 24. tammikuuta 2012

Uusia lakkoja

Tässä nyt olisi sen aiemmin mainitsemani paketin sisältö. 17 kappaletta Flormar / koneHELSINKI -kynsilakkoja ja värit ovat mielestäni todella kivoja. Kertauksena siis, että sain eräänä päivänä multimediaviestin, jossa oli kuva näistä lakoista, että ne lähetetään minulle postissa, jotta saan tähän blogiini täytettä. :)



Ensimmäisenä kokeilin sävyä U25.





 Kovin peittäviä nämä lakat eivät pitkillä kynsillä ole vaan saa kerrostaa reilusti. Tässä kynsillä 4 kerrosta ja vieläkään ei ihan ole tarpeeksi peittävä minun makuuni. Ensi kerralla kokeilen jotain puolipeittävää valkeaa lakkaa tämän alla ja lopputulos on sitten varmasti parempi.

2 kommenttia:

  1. Terve!
    Ostin keskustan tarjoustalosta tämän merkkisen kynsilakan ja olin aivan ihmeissäni.. maksoin lakasta 2e ja se on pysynyt viikon lähes täydellisesti kynsissä.. Normaalisti pehmeissä kynsissäni lakka ei pysy edes yhtä päivää... Kyseisessä kaupassa valikoima oli huono joten olen googletellut mistä muualta näitä saisi ostettua..onko sinulla tietoa??

    -Satu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa!

      Itse olen ostanut lakkani Tarjoustalosta, mutta myös Vapaa Valinnoissa ja muissa Tokmannin kaupoissa olen kuullut lakkoja olevan. :) Itsekin kyllä yllätyin lakan kestävyydestä tuohon hintaan nähden!

      Poista