maanantai 25. kesäkuuta 2012

Kynsikoristeiden säilytystä 2

Oli aika päivittää tänne blogiin koristeiden säilytys. Koristeita on kertynyt sen verran lisää, että ne eivät enää mahdu matalempaan Ikeasta ostamaani laatikkoon, joten laitoin meikkini siihen matalempaan ja kynsikoristeet tuohon korkeampaan laatikkoon. Olen kuvannut tämän postauksen kuvat jo ennen kuin uudet koristeet tulivat, joten niitä ei tässä näy.

Tosiaan säilytän koristeitani tuossa kannellisessa laatikossa ja sieltä löytyy myös manikyyritikkuja, kynsiöljykyniä ym. Tilaa on onneksi laatikossa vielä ihan mukavasti.




Tässä on sitten laatikon sisältö.




Sekalaisia koristeita säilytän pienissä purkeissa ja niiden mukana tulleissa laatikoissa. Nämä olen ostanut Mimaxista.




Koristehyrrät löytyvät tästä Tarjoustalosta ostamastani boksista. Tässä oli irroitettavat "väliseinät" ja otin kaikki pois, jotta kiekot mahtuvat paremmin. Täytynee hankkia toinen tällainen, kun on vähän täynnä. ;D




Jemmassa minulla on neljä kynsiöljykynää ja säilytän niitäkin tuossa laatikossa. Lisäksi laatikon pohjalla pyörii pussi, jossa on hileitä. Olen laittanut osan niistä purkkeihin ja muiden glittereiden kanssa laatikoihin ja näistä sitten voin täytellä, kun käyvät vähiin. 




Kynsitarrat olen laittanut pussiin, kun muuten rypistyisivät ja pyörisivät laatikon pohjalla.




Lopuksi vielä glitterit. Nämä boksit olen ostanut myös Tarjoustalosta. Olen lajitellut nämä väreittäin, jotta olisi helpompi valita ja pysyn paremmin kärryillä siitä, mitä minulla on. Uusia glittereitä tuli viime viikolla ja sen jälkeen nämä ovat täyttyneet, joten täytyy hankkia yksi lisää.




Tämmöistä sitten koristeilleni kuuluu nykyään. Konadit asustavat edelleen lipastossa, samoin rakennekynsitarvikkeet. Kynsilakat ovat vielä samoissa laatikoissa, toki täytynee keksiä niille uusi paikka, kun laatikot ovat niin täyteenahdattuja. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti