sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Kultaista teippiä

Välillä sitten vähän vähemmän bling bling kynttä. Vuorossa ihan vain simppeli ranskalainen. Nämä kynnet syntyivät luonnollisilla tipeillä, Mereneidin geeleillä sekä Ndedin valkoisella värigeelillä ja kultaisella koristeluteipillä. Koristeluihin minulle näytettiin kuva ja tein sitten samanlaiset kuin siinä, kun tuota teippiäkin löytyi koristelaatikostani. Sain kuitenkin itse valita kynsien kärjen muodon ja jotenkin olen nyt tykästynyt neliskanttisiin kynsiin ja haluan tehdä niitä nyt mieluiten. :D 
 
Geelinä siis Mereneid eli pohjageelinä Kwik-soak ja rakennegeelinä kirkas paksu, johon olen jotenkin nyt tykästynyt, kun olen oppinut käsittelemään sitä paremmin. Aluksihan se oli liian paksua ja en tykännyt siitä yhtään. Varmasti tulee hankittua sitä toinen purkki joskus tuon loppuessa. Niin se mieli vaan muuttuu geelienkin osalta ja olen käyttänyt aika ahkerasti viimeaikoina tuota paksua rakennegeeliä.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti