perjantai 13. huhtikuuta 2012

Bye bye Poshé

Ostin tammikuussa Poshé Super-fast Drying Top Coatin jemmaan odottamaan Mavadryn loppumista. No nyt minulla on Seche Vite odottamassa Poshé Super-fast Drying Top Coatin loppumista. Tuo Poshén 14 ml pullo on kestänyt lähes päivittäisessä käytössäni kolmisen kuukautta.




Tällä lakkaus kuivuu kyllä nopeasti ja olen todennut, että kuivattaa ehkä nopeammin kuin Mavadry. Olen useasti kolauttanut lakkauksen johonkin ennen pikakuivattajan laittoa ja tämä on tasoittanut hyvin jäljen ja sitä tuskin on huomannut valmiissa lakkauksessa. Miinusta tietty siitä, että tämä vetää lakkaa kärjistä ikävästi kasaan, jos se on vielä liian märkää. Mavadryn kanssa minulla ei tätä ongelmaa ollut, joten olen saanut olla lakkauksieni kuivattelemisen kanssa hieman kärsivällisempi ennen kuin laitan Poshén. Kaiken kaikkiaan olen ollut tyytyväinen tuotteeseen ja ostaisin varmasti uudelleen joskus myöhemmin. Pullolla taisi tosiaan olla hintaa n. 15 euroa.




Toki tuokin aine alkoi pullon puolivälin kohdalla paksuuntumaan, mutta se ei siinä vaiheessa ollut vielä mitenkään häiritsevää ja tuotetta pystyi hyvin käyttämään. Nyt tuo pullo alkaa olla aika lopussa ja melko paksua ja käyttö ei ole enää kovin mukavaa. Tavaraa saa pullosta kuitenkin edelleen hyvin, kiitos pullon pohjaan asti ulottuvan sudin! Taidan kuitenkin hylätä tämän jo ja siirtyä testaamaan Seche Viteä.




2 kommenttia:

  1. Miten sulla kävi Seche Viten kanssa vai ehditkö jo kokeilla? Tein itse postauksen tästä Poshésta:

    http://www.kissaamma.blogspot.fi/2012/03/taydellinen-pikakuivatus.html

    ...ja olen kyllä ollut todella tyytyväinen tähän pikakuivattajaan. Tuo Seche Vite on hieman halvempi kuin Poshé, mutta on kommentoitu sen hieman kärjistävän lakkaa. Itse en ole huomannut Poshéssa tällaista, annan kyllä hetken kynsilakan kuivua ennen Poshén levittämistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tuon Seche Viten kanssa käy useasti niin, että se vetää lakkaa niin, että kärjet näkyvät vaikka kuinka annan lakkauksen ensin kuivua. Pidän kyllä huomattavasti enemmän Poshésta ja sitä tulen kyllä jatkossa ostamaan mielummin kuin Secheä. :)

      Poista